jag har inte pallat..

Förlåt för min tröga uppdatering.. Men har i stort sätt inte pallat skriva.
Mycket har hänt! I fredags va vi ju på Alexandras kusins fiesta! ASKUL. Sen i lördags fick jag hjälpa till och städa heeeeela lägenheten. Från topp till golv. Inte så nice när man e bakis. YOUK ! Vi hade visning på lägenheten idag (söndag) det är måndag nu kom jag på :p och jag jobbade från 11 till 16, fast blev övertid för alla så vi slutade 17.. Jaja, de va helgen. För några min sen lämnade jag alexandra vid tåget, usch inge kul.. Miss her redan !! Men vi ses snart igen ! :) lääängtar !
Hmm, aa.. finns väl inge mer o säga antar jag.
ELLER ?!?!? joooooo de finns en grej till.. Jag ska ANTAGLIGEN, KANSKE, INTE HUNDRA PROCENT SÄKERT, MEN HOPPAS PÅ DET, tatuera på den 16 dec :D wippieduuie !
Näe, läggdags kanske? Hmm.. jomen snart.
/beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0