Jupps..

ups, har inte skrivit på ett tag -.-
Har haft en tuuuung helg! I fredags va jag med alexandra (som vanligt) :D och med resten av folket.. S,S, M och M Sandra, Srdjan, Melina o Markus ! Kuligt. Vi hade askul :) lite smått bråkigt efter menmen. De lööööste sig. Sen i lördags mådde jag dock inte lika bra, mådde exakt som jag förtjäääna. BLÄÄ! Men var med familjen, käka gogogod middag och sen drog vi ut o bowla ;D askul.. Jag va bäst.. (i mina ögon) haha !
Sen i söndags jobbade jag och efter de mötte jag Alexandra o kääka godismat ! :D Sen sov jag hos henne! Asnice. Och igårrååååå, promenera jag me girlsen! Sen sluta det med att jag blev mulad av fredrik och viktor.. inte så spännande när de inte kan leka leken som man ska.. -.-
JAJAJAJAJAJA !! idag ska jag dra me mig alexandra o melina till muskö för att hämta lite kläääder woOp ! :)
/beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0