Skön dag/kväll/natt !


Jag och Alexandra va och handlade jacka och skor till mig på dan igår, sen skulle vi hem till varandra.. Käka o fixa oss lite ! Sen vare bara o dra ut o promenera och de blev så kallt så vi beslöt oss för att dra in på pizzan och värma oss och kolla när folk sjöng. Riktigt kul faktiskt. Ett par lumpen killar va där, de sjöng o hade kul ! De kom och satte sig med oss o snacka hit o dit. Riktigt kul måste jag säga ! :p Jaja, sen vare hemgång och då frågade ena killen (Jona) om han fick komma hem till mig o dela säng, nja vete fan asso HAHAHA ! nej tack.. Nämen han fick mitt nummer sen snodde han en puss innan han skulle på bussen. KUL kille ! :)
Idag har jag äcklig huvudvärk.. BLÄÄÄÄ !!!
/beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0