allt är som det ska va?

min helg har varit helt okej.. Jag har fått bråka med alexandra, vilket inte va så kul dock. Men vi blev vänner igen dagen efter.. SOOOOM VANLIGT ! :p ehum, sen i lördags så åkte jag och min brors tjej till muskö och va här. Mysigt vare ! Igår gjorde jag inte så mycket, åkte och hämtade alexandra i fuckösmo. Idag är det äckliga måndag, jag haaaaatar måndagar. ? Alexandra spillde precis massa kaffe på bordet mouhahaha.. Så jääääffla klantig :) eeersch, sånt som händer.. Nu sitter hon o bölar som en sill ! SKOJA ! Hon sitter och skrattar.. ? :p

Har ni märkt en grej? De spöööregnar? VARFAN ÄR SNÖÖÖÖÖN?!?!?!?!?! Stör mig väldans mycket..

/beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0