Andra dagen i rad?

Idag va det andra gången jag och alexandra va på akka. fast idag va det för min skull.. Tog massa prover för min sköldköttel. Yaaay, imorn ska vi dit igen så ska jag få prata med en läkare och få nya piller. Mycket ruuuligt, nej! Dom måste ju för fan tro att det är något allvarligt fel eftersom vi snart blir stammisar :D
Jag har inte tagit mina piller på ungefär ett halvår nu och dom kommer smiska mig för det. Nu är det verkligen mellan liv och död. Varför så envis, i don't know! jag kände att jag mådde mycket bättre utan dom och beslöt mig att sluta ta dom, ganska dumt beslut dock! När jag tog dom va jag så jävla deppad och ville inte va de så jag slutade. Tro mig efter 13år av att vara deppad så känns det ju bättre att sluta ta dom om man blir glad, menmen.. Ska prata med alexandra nu så smell ya later.
/ beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0