Helgen?

hejhej, jag har haft en vit helg och det har varit hur skönt som helst att slippa vakna dagen efter och må skit.
I fredas så va jag hos min syster och spelade spel och hade askul. Vi lärde hennes sex åriga son att spela vänd tia, men de va inte lika kul som finns i sjön, eller som han säger, FISK I SJÖN ! Han vann varje gång på finns i sjön och jag är dålig förlorare så jag ville spela tills jag vann, men så blev det ju aldrig haha. Sen så träffade jag alexandra och vi åkte ner till nynäs och träffade Sabah. Vi tog en cigg sen skulle han hem o hämta pengar sen förde vi oss vidare till vh. Han ville ha skjuss till farsta men jag orkade inte först, sen fick jag skuldkänslor och körde honom till farsta.. -.-' efter de vare bara hem till alexandra och somna, men icke! Först skulle vi hämta hennes syster haha. Efter de va det däcktime. Jag sov som en prinsessa. Igår gjorde jag inte så mycket, pratade lite med Ernad, stackarn e sjuk :/ han ville sova med mig men då skulle jag oxå bli sjuk så nej tack :D
Idag blir det åka till muskö och umgås med mamma o pappa. MYS ! Yeah, that's it i guess.
/beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0