JÄÄÄVLA SATMARA !

Vilken jävla kärring. va nere och hämtade våran tvätt nyss och då hade fitt grannen slängt ut våra kläder och jag hade en kvart till ?! plus att hon knatar därifrån när jag går, och sen ryter hon till och säger att hon ska jobba kl 5 på morgonen på lördag och att vi ska hålla käften, och då sa jag tyvärr har jag inte varit här på länge (har varit hos föräldrarna) och jag vet inte vad som hänt här då. Och då säger hon att de iaf ska vara knäpp tyst. Och då säger jag absolut, men vi har rätten att låta tills kl 23 på helger. fast att hon har turen att ingen är hemma i helgen. Alla ska göra något. Och då säger kärring jäveln aa de va ju tur för er de. ?!?!?!?! HALLÅÅÅ?! SKAFFA DIG ETT LIGG KÄRRING JÄVEL ! Okej att hon inte vill höra oss när hon ska jobba, MEN allvarligt? MIN TVÄTT?!?! GRAAAWR !
/beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0