Wohoooooo :)

Har varit ganska upptagen.. Har inte hunnit skriva så mycket.

I måndags så hände det en hel del saker, först blev man vittne till en bil olycka, stackars tjej.. Men hon mådde bra. Blev bara väldigt chockad.. jag med, började skrika som ett barn i bilen.. Läskigt. Sen möter jag alexandra i ösmo, och ja.. Hon gav mig en kram för de som hänt, en riktig såndär bästavän kram, tackar henne för att hon alltid finns där, sen gick vi upp till centrum, drog i oss en kaffe och gick vidare och kollade på saker i en butik, då tog jag upp en kastrull och sa att den kommer bli perfekt att slå henne med och så tog jag upp den över mitt huvud och skulle låtsas slå henne med den och då slog hon bort den så den hamna på min läpp, hej fläskläpp, länge sen vi sågs ;) Efter de satte vi oss på bussen och skulle åka hem till muskö, då höll jag på att ramla på bussen, de va halt? HAHAHA. Och sen gick vi av och skulle gå hem, jomen då ramlar jag ner i diket för att jag skulle putta bort alexandra? Hmm, aa.. Jag ramlade när jag skulle ta mig upp därifrån också.. Jomen visst.. Sen så när jag kom hem skulle jag trixa med luren och slog iun fel pinkod 3 gånger och ja, kortet spärrades.. JIPPIIIIIEEEE !!! Så jag va tvungen att prata med mohammed från tele2. Troooor ni att de va meningen att jag skulle må bra den dan? Nja, vete fan asso.. Men kul har de ju varit. Alexandra har varit här i två dagar.. Och det har varit underbart. Har haft askul. Vi e rätt störda har jag märkt. Från ingenstans började vi leka idol när vi stog o rökte hahahaha askul, sen så gjorde vi sånadär hak gubbar :D skitkul.. tack gumman för dessa underbara dagar.


/beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0