Amen de sög ju !

Sliten är det rätta ordet idag..
Jag va ju på fiesta igår hos släktingar, de blev rätt mycke dricka.. FYMIG! och sen kommer jag hem och super lite till med flickorna Elin, Catrin o Bellz! Sen skulle jag dra ut, men så blev det ju inte.. Istället så träffa jag Sabah en stund, mysigt :) Sen skulle han dock vidre ut på krogen, yaaaay.. Han ville ha me mig men jag pallade inte dra dit, så det blev stanna hemma för mig. Jaråå.. Sen ringer Sabah ungefär kl 1 och ber mig hålla mig vaken för att vi ska ses.. men jag däckade HAHAHA vaknade med ungefär 19 missade samtal och 34 sms ;p Yay me ! De roliga va att jag inte ens hade ljudlös och ändå inte vaknat av allt, sweet ! jag va väl trött antar jag.
Yeahyeah, idag blire åka till ön o plugga teori  :)
/ beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0