Borta bra men.. Fuck it.. HEMMA BÄST!

Är tillbaka från falun nu :)



Jag åkte ju dit för att försöka med jaduuu, ,körkortet igen -.-' jag klarade uppkörningen, WoooooFuckingHooo! :D Asskönt, men sen gjorde jag ett teotest på torsdagen, failade.. Fick 45 :O, hade gjort två innan och första fick jag 48, sen 49 och nu 45.. LAME ! Men sen så gjorde jag ett innan vi drog hem på fredan och fick 51, ett godkänt prov ligger på 52.. OM JAG VILLE DÖÖÖÖDA NÅGON! Så, aa nya tag igen då..

På vägen hem gick inget som de skulle, jag grät, vi höll på krocka 2 gånger.. Vi körde fel ett antal gånger.. GAAH ville bara hem.. En snubbe på motorcykel ramla av Mc.en precis framför oss och mamma TVÄRNIIITA ! Sen så skulle vi svänga och då kom en bil i hög jävla hastighet från ingenstans och höll på köra in i oss, jamen great.. JUST GREAT! Nää, helvetes fredag säger jag bara. Jaja en sak kirrad, grattis till mig :D




Ikv blir det födelsedagsparty i farsta för kusin.. :)



/ beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0