Dead girl walking..

OMFG, jag är heeeelt förstörd. Igår va jag ju på 30års skiva, askul va det. MEN man blir ju så jääävla sliten av att dricka två dagar i rad, min mage pallar de ba inte. Menmen, de va verkligen askul, mamma, pappa, jag, min bror och hans tjej va där! De va människor där som jag inte träffat sen barnsben! Otroligt att de kände igen mig haha. Alla sa oj va vuxen och vacker du blivit och jag står där som ett frågetecken och undrar jaha, o vem fan e du då? hahaha.. Kände inte igen hälften av befolkningen. Men de va störtkul att träffa alla igen. haha min brors tjej ( Belluuuschooo) Måste ju undrat vilken planet hon hamnat på, med tanke på att alla va juggar o vi dansa den kända juggedansen, drack rakija och va jävligt högljudda. men hon hade väl roligt antar jag. Yeahyeah.
Snart ska jag börja fixa mig och dra mig mot nyyyyyneeeeshääämn för att möta mamma sen åka till kära falun. Så jag kommer inte skriva något förän tisdag/onsdag.
/ beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0