Godmorgon !

Idag är en bra dag känns det som, vaknade med ett leende på läpparna iaf.. Ganska skumt av mig. Brukar aldrig le förän någon får mig att le! Yeah, weird chick! Just nu sitter jag på altanen med bandit på full volym, kaffe och cigg i handen :) fymig.. Inte röka ! blablabla.. Jag dör i förtid, men vafan lev kung, dö jäääävligt ung! SCHMEEXIGT! Mums.. Fråga inte vart felet ligger hos mig, för jag har försökt i 19år att få reda på det. Ingen som kan hjälpa mig vettu! BTFW, varför ere så jääääääääääääääääävla kallt?! Dags för vinter jacka, vantar o hela kittet.. Nyss va det ju sommar och man kunde inte ens gå i en tjocktröja utan att svettas ihjäl. Men längtar efter vintern faktiskt. Det är så mysigt att vakna när solen skiner och det är kallt, sen att klä på sig alla saker för att hålla sig varm. myspys! jaja, have a good fucking day!



/beliveit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0