Hmm..

Idag säger mamma att hon mår bättre.. Jag vetefan om jag tror på det !! Jag tror inte hon mår bra med tanke på att hon tuppa av jävligt länge. Hatar att veta att min mamma mår piss :'( DET ÄR FÖRFAN MIN MAMMMAAAA!! Och den "grymma" sjukvården gjorde ju inte så mycket. Dom tror hon e alkis, och hon dricker inte ens på stora dagar! Dom tror hon har syrebrist, allt förutom att hon faktiskt är sjuk. TRÖTTNAR! Stackars mamma.. Menmen hon är ju envisare än god himself! Så finns inte mycket man kan göra.

Imorgon ska jag träffa alexandra och dra till haninge o köpa present till mamma! WoOp. Ska bli kul.. Sen på torsdag ska jag dra med mig alexandra och jennifer till stan o köpa lite freaky shit till halloween. Kommer bli fucking awesome. :D



Krya på dig mami. Äääääslskar dig.


/beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0