Igår..

Herreguuuud, igår fick jag vara mamma åt typ ett flertal pojkar. Min käre bror hade förkrök här hemma och jadu.. Vem fick städa? jo, lillasyster. Grymt..
Iaf, Jag fick torka spya, sätta på skor, knäppa jackor, plåstra sår och städa. Lillasyster AKA mamma. Menmen, senare på kvällen sa min bror att jag skulle komma och hämta dom i haninge och jag säger ju självklart ja. Så jag väntar.. Och väntar.. Och väntar tills kl blir ca 3. Ingen har ringt.. Skitsamma. Jag fortsätter vänta och BOOM hör jag i hallen när jag somnat till lite och sen hör jag det klassiska, - jag kommer slåh shöööönder dig. Japp, min bror is back. Kissma och Samme va ju solklart med. Alex går och däckar, fast i fel säng. Min säng.. Jag kämpar för att få honom till sin säng sen ger jag upp och går och hämtar Kissma, han bar in honom i hans säng och jag säger till alex att jag går och sover då säger skitungen, näe näe, jag sover coh du tar hand om allt.. ja men visst vettu, varför inte? Mupp!!! Så jag kom i säng ungefär.. 6 imorse. yaaaay! Men till frukost fick jag något grymt och de va ett nytt cigg paket och kina mat.. YUMMY !
/ beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0