it's time to live..

Jag vill inte sitta på en stol om 20 år och säga, nej barn.. Eran mamma gjorde aldrig misstag.. Jag vill säga, ja barn.. MAMMA gjorde massor av misstag.. Hon gjorde bort sig konstant och hade kul som fan. Jag vill leva, leva påriktigt.. Jag vill göra misstag efter misstag för att sen kunna berätta att jadu, haha på den här bilden va jag inte riktigt nykter.. Och på den här bilden va jag o ett gäng någonstans och badade näck.. Ja och här, oj hoppsan vad hände här? Det må låta sjukt, men tänk er att sitta där och visa bilder på allt tråkigt du gjort.. Typ, ja barn, här satt jag o en kompis och gungade. Eller ja, här va vi i norrland och kollade på renar ? Nää, det är inte jag.. Jag är den som gör sjuka saker som man sen sitter och garvar åt. För jag vill bli gammal och kunna dö lycklig. Och en sak till, jag vill inte dö av ålder.. Jag vill dö av något coolt som typ " jag fick en osthyvel på foten och dog".. Eller typ, det ramla en ko från himlen och träffade mig".. Tänk er.. Komma upp till himlen och dom frågar, - jaha, vad dog du av då? - Näämen jag halka på en isfläck, gled ner för en backe, ut för ett stup och överlevde, men sen kom det en ko från himlen och träffa mig så jag dog. COOLT SOM FAN ! Tiden är inne för att göra misstag och göra bort sig totalt.. jag tänker inte slösa mitt liv på att sitta hemma framför teven och kolla på idol.. That's not a life, det är tragiskt! jag låter säkert helt sjuk i huvet, men sån e jag :) Älska eller hata liksom. Nu menar inte jag att jag ska ut o knulla med världen eller supa skallen av mig varje dag, utan bara leva.. En sak jag alltid velat är att få armen bruten o få ha gips.. Så, det är mitt nästa project.. Jag vill kunna skriva o rita massa skit på mitt gips, askul.. Jag ska ha en bruten arm innan det blir 2011.. Någon som vill hjälpa mig? HAHAHA japp, i'm sick..


Nämen allvarligt, make mistakes.. Don't be a pussy !


/ beliveit.


Kommentarer
Postat av: alexandra (psykoOo)

ÄLSKAR'T .. helt klockrent skriver!

fan jag håller med verkligen.. jag är på, på vad du än har planerad xD WOOOOOOOHOOOO!!

2010-10-01 @ 13:37:13
URL: http://myownprison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0