Jag är dålig.. FÖRLÅT!

Herreguuuud va dåliiiig jag har varit på min uppdatering. Förlåt! Jag ska bättra mig.
Jag har varit hos Pedja nu och pratat om jobbet, kirrat och klart. Börjar antingen i december eller i januari, eventuellt i januari. Jag har jobb till sista juuuuni, wohooooo!
Igår var jag o min kära bror på bio och kollade paranormal activity 2, grymt jävla fucked up bra film! MAN BLIR JU TOTALT PSYKAD! grymt grymt..
Idag ska jag först köra min bror och hans tjej till haninge, sen drar jag mig hem o börjar fixa mig. Sen blir det eventuell utgång med Tommi och Psyko. Ska bli asnice.. jaja, ska röra mig nu. Berättar om kvällen imorgon.. LOVAR !!! ;)
/beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0