om JESUS kan så kan jag!

Herregud, vissa människor e så "diskreta" med att kolla konstigt och snett hahaha.. Smått skrattretande i gotta say. När jag skulle någonstans idag så hade jag ett par trasiga leggins på mig, min fuck off tröja och sen kavaj.. Folk stirrade som om jag va naken !? Shit mygod säger jag bara.. Jesus korsfästes halft naken och gick runt så med.. Och den snubben va kristen rakt igenom.. Om han kan gå så, då kan fanimej jag göra det med.. JAG HADE FÖRFAN MER KLÄDER ÄN HAN PÅ MIG IDAG ! blir ganska, amen rätt så, amen hysteriskt irriterad, menmen :p inget att göra åt, jag vet att jag ser bättre ut än många av dom som stirra så i'ma winner, yes i am, FUCK I AM !
/ beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0