vad hände?

Jahapp, då va vi i farten igen ;p jag o kära alexandra bestämde oss för att dra ner till pizzan o supa till de lite. Och det gjorde vi.. Extremt. Menmen, kvällen/natten gick o vi ska börja dra oss hem vad händer? jo två turkar går bakom oss och säger saker typ, uuuhlala följ me oss hem, vi kan ha kul blablabla you name it. Och jag är så jääävla trött på sånt så jag vänder mig om och börjar säga saker på serbiska och dom fattar ingenting. Men dom fortsätter?! Idioter, men iaf.. Vi stod o skrek en massa skit till varann och så säger ena snubben ey, gå härifrån.. jag ba det är exakt de jag försökt din picka.. Och då tar han tag i mig o slår mig på min tutte? hallåååååå?! MIN TUTTE! Alexandra blev galen och e på g att slåss med denna snubbe, men då hör vi i bakgrunden att en väktare skriker lägg ner för fan! Och då börjar dessa snubbar typ säga, vi sa åt dom att gå hem men dom ville inte lalala, o jag kan inte hålla käften så jag börjar skrika en hel del saker o väktaren säger till alexandra att han såg vad som hände och att vi inte gjort något fel men att han tycker vi ska gå. Och alexandra tar mig och går.. Skön jäääävla väktare ;p Jah, de va de..
Idag blir det 30års skiva hos gudmor o gudfar. Ska bli kul ! Har inte träffat herrskapet på ett jäkla bra tag. Och imorn bär det av till kära falun.
/ beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0