Godmorgon "sunshine"

Kul morgon, jomenvisst va ?!

Min kääääära pappa som verkar ha mens enda upp till öronen väcker mig och börjar skrika om mitt körkort. Att jag inte pluggar direkt när jag vaknar, och att jag inte engagerar mig tillräckligt. MEN PUCKO ! Vem fan springer upp ur sängen och dirket på boken?! No one daddy, noooooo ooooone ! Han är ju då serb rakt igenom och kan inte uttrycka sig som oss som kan ren svenska. Så han typ fråga mig 3 gånger när jag skulle bli vuxen, asso vad fan vill han att jag ska svara? Och sen skriker han SVARA DÅ !? Jag ba, vad fan vill du att jag ska svara på det? Och då lägger han på, amen okej? GAAAAAAAAAAH, får man rymma? hahah
Jag funderar på att stänga in honom i en bur och ge den buren till ett zoo.. Typ skansen, då kommer nog många fler dit. Jag menar, han är en stoooooooooooor gorilla !


/ beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0