Godmorgon !

Jag drömde något så jääävla sjukt inatt.. Jag och några tjejkompisar skulle åka någonstans, men vart vet jag inte! Men jag hade en gardin på mig och de va min "klänning". Iaf, vi åkte någonstans och sen POFF va dom borta och jag stog heeeeelt själv in the middle of no where. Sen träffa jag på ett av mina ex och han snodde min väska och försvann med den, och där hade jag alla mina saker. Inklusive min mooobil. Så jag kunde inte ringa någon eller nått och helt plötsligt börjar det brinna i hela den staden jag va i. Yaaaay. Så jag springer ner till tåget och träffar en jätte gammal klass kompis (gabriella) så jag tar tag i henne och skriker på henne att jag vill hem, så hon sätter sig på något konstigt tåg med mig och där fanns det olika knappar man kunde trycka på. Typ om du vill till överklass tryck här. Så jag tröck på överklass varför vet jag inte, och då kommer vi till en tunnel, en jätte jätte mörk tunnel och där stannar den och säger nästa norsborg hahahah.. De va ju lite kul. Sen kom en gubbe och sa att vi måste gå av här för att det finns en snubbe på tåget som skjuter alla som e på tåget så vi hoppas av där. Sen vakna jag av min mobil. Omg, sjuk dröm.. Right? hahah


Jaja, idag ska jag plugga teori -.- om jag börjar tröttna.


/ beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0