JÄÄÄÄDRANS HOSTA !

Idag när jag satt på bussen fick jag två helt underbara host attacker.. Jag hosta och hosta och hosta och hosta och hosta.. Folk kollade på mig som om jag vore bäng i pallet.. MEN vafan ska man göra? Säger halsen hosta, då hostar man.. Right? Och igår, en satans jääkla kärring frågade varför man måste sätta sig bland folk när man e sjuk.. och då kunde jag fanimej inte hålla käften.. Då frågade jag henne vad jag ska göra? Då sa hon ameh sa jag till dig eller? Jag ba ja, eftersom du frågade den frågan exakt efter jag hade hostat och det finns ju direkt inte fler på tåget som hostar eller snorar.. Iaf inte just där vi satt. och de blev kärringen tyst som en mus.. HA, in your face ! Nämen allvarligt, vafan ska jag göra? Bara för att jag är sjuk så har jag ingen rätt att synas bland folk eller? Jag menar, jag är bär ju inte på någon dödlig sjukdom som smittas utan en vanlig jävla förkylning? Menmen.. Vissa människor är ju hysteriska.. Sätt på dig en gasmask eller nått om de stör dig.. För jag kan ju inte vara den enda som e sjuk och åker tåg..?


Igår BTFW köpte jag skor, asgrymma ! LOVE'EM !




/ beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0