Jennifer Huldt.

Många har vänner, men få har äkta vänner.

Jennifer huldt är en av de äkta vännerna i mitt liv, hon finns alltid där, hon har de mest underbara lösningar på livet, hon vet alltid vad hon ska säga. Jag vet att jag inte är världens bästa, men älskling jag försöker. Om du inte va min bästa vän hade jag gift mig med dig. Jag hade nog aldrig behövt bli olycklig då. Jag hade aldrig behövt känna mig ensam. Jag hade aldrig behövt känna mog oälskad. Älskling, vad jag än säger och vad som än händer så älskar jag dig starkt. Du betyder as mycket för mig. Du drar upp mig till ytan när jag är påväg att drunkna, du ställer mig upp när jag är påväg att falla, du finns där och håller min hand när jag är påväg att hoppa. Tack för att du är du. Ändra dig aldrig, du är perfekt som du är. Och du förtjänar det allra bästa !

Lås oss aldrig släppa varandras händer !



/ beliveit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0