Snart fredag mina damer och herrar !

Åååååh babe snart drar vi på kryssning, ska bli underbart att få spendera hela helgen tillsammans med dig, PLUS på en båt.. En sak jag är rädd för det är att vi ska börja bråka och att du ska lura ut mig på däck och kasta ner mig så jag blir hajmat .. okej, jag vet att du aldrig skulle göra det, och jag vet ju att det inte finns några hajar i varken  finskt eller svenskt vatten.. MENMEN ! GAAAH jag lääääängtar! Ska bli awesome. DUNDERFUNDERFUCKING ASKUL!




på torsdag kommer jag för att bita dig på stjärten och sova i din säng ! :D mouhaha..



/ beliveit.


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh tusen tack fina du

2010-09-22 @ 03:25:01
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0