Vi flyttar !!!

Jag och alexandra prata nu i minst en timma om hur vi ska inreda, hur vi ska fixa med pengar, när vi ska storhandla, när vi ska tvätta och städa.. Vi ska förmodligen flytta till min lägenhet, eller aa det blir min så fort jag och alexx har skaffatr jobb.. Det kommer bli awesome. Vi har dock planerat detta ett bra tag. Tror det va början av tvåan vi kom fram till att vi ska flytta eller så va det slutet. Nu är skolan över och vi måste skaffa jöbb. Lättare sagt än gjort. ;p Men jag längtar as hell.

Vi kommer behöva köpa en heldel, mamma ska få måla o trixa för hon e grym på det.

Allt vi har som säkert nu är en plasma tv till vardagsrummet, en data, en till tv till sovrummet och en big seeeng. Så  ja, vi har en heldel vi måste köpa :p Men det kommer ordna sig. Right babe?


Någon dag efter mitt teoriprov ska vi fixa våra CV och börja dela ut dom till olika matbutiker. De behöver ju hjälp nu med tanke på att alla sommarjobbare försvunnit. We can do it..


Några förslag om vart man kan söka jobb? Snälla skriv det då. Tack!!!


/ beliveit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0