Nu så !

Nu har jag en fungerande data igen, WoOp !
Mycket har hänt under tiden, vet inte var jag ska börja.. Lägenheten har varit på visning och nu är den såld, så jag flyttar hem till mamma och pappa tills vidare.. Skönt men ändå segt.
Jag har fyllt 20 vilket jag nämnde i andra inlägget, jag fick 21.000, de va inte dåligt ! behövande pengar.. Sen fick jag en telefon vilket behövdes det me.. Det har varit en hel del fylla på sista tiden, går jag igenom något? Det vet jag inte.. Det känns som om något fattas i livet, får bara inte kläm på vad det är.. ETT EGET LIV KANSKE? Nja, vetefan.. Jahapp, idag ska jag typ inte göra något alls förutom att andas och ta det lungt. Imorn blir det antagligen utgång igen.. Men först ska jag hjälpa mamma måla min garderob, hoppas på vita dörrar och svart innuti, NAJZ !

jaja, nu ska jag ringa och vara jobbig mot alexandra ! Hon vägrar vakna, och jag har tråkigt för jag va uppe kl halv 5 imorse, kunde inte sova? FUCK va tråkigt jag haft haha



/ beliveit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0